İşletmeler için
İş Süreçleri Yönetimi
Emakin kurumsal dünya için hızlı ve akıllı otomasyon gücü sunan low-code bir iş süreci yönetim sistemidir.
Sistem entegrasyonu için kullanıcı dostu modelleme, iş etkinliği izleme panoları, son kullanıcılar için zengin görev ve vaka yönetimi yetenekleri içerir.
Grafiksel kullanıcı arayüzleri ile iş süreçleri oluşturmak oldukça kolaydır. Emakin’nin low-code platformu iş süreçlerinizi akıllı iş uygulamalarına dönüştürmenizi sağlar.
Emakin ile İş Hayatınızı Kolaylaştırın
Emakin BPMS, iş hayatınızı kolaylaştıracak birçok özelliği ile ayrıcalıklı avantajlar sağlar.
- Dijital Dönüşüm
- İş Süreçleri Yönetimi
- Mobil
- Low-Code
- Kural Motoru
- Vaka Yönetimi
- Ekip Kanalları
- Entegrasyon
Emakin BPMS'in İşletmenize Sağlayacağı Avantajlarla Tanışın
Emakin, iş süreçlerinizi hızlı, kolay, güvenli ve kusursuz bir şekilde kısa sürede dijitalleştirmeniz için esnek bir platform sunar.
1. Süreçlerin Dijitalleştirilmesi ve Otomasyonu
2. Esnek ve Özelleştirilebilir Çözümler
3. Verimlilik ve Maliyet Tasarrufu
4. Stratejik Karar Alma Süreçlerinin Desteklenmesi
5. İş Süreçlerinin İzlenmesi ve Analizi

Size yardımcı olmak için buradayız!
Size en uygun çözümü sunabilmek için ihtiyaçlarınızı tam olarak bilmek istiyoruz. Ne istediğinizi bize bildirin, yardımcı olmak için elimizden geleni yapacağız.