Sigorta Şirketleri Müşteri İhtiyaçlarını Nasıl Karşılar?
Günümüz pazarında rekabetçi kalmak isteyen her işletme, müşterisiyle ihtiyaç duyulan yerde ve zamanda buluşmak zorundadır. Bu hedefe ulaşmak için yapay zeka, makine öğrenimi, veri analitiği, mobil hizmetler, canlı sohbet ve daha fazlası gibi dijital araçlarla desteklenen sigorta sektörü, bu gereksinimleri karşılamak için mükemmel bir zemine sahiptir.
Uniqa iş süreçleri yönetimi (BPM) ve tasarladığı süreçler ile dijitalleşme yolundaki sigorta şirketlerinin operasyonlarını daha verimli hale getirerek, müşteri etkileşimlerini kişiselleştirilmiş deneyimlere dönüştürüyor. Üstelik bunu yaparken bir çok talep sürecini de otomatik hale getiriyor.
Talepler anında işleniyor ve poliçe yazımı daha kısa sürede tamamlanabiliyor. Müşteri hizmetleri de canlı sohbet ve dijital asistanlar aracılığıyla hızlandırılıyor. Çağrı merkezleri arayan kullanıcı hakkındaki tüm bilgileri saniyeler içerisinde görüntüleyebiliyor, sigorta operasyonları ve destek süreçleri hızlanıyor.
İstedikleri hizmeti istedikleri zaman ve yerde almayı bekleyen müşterilerin ihtiyaçları karşılandığı için memnuniyetleri artıyor. Uniqa, sigorta şirketlerine müşterilere özel hizmet sunmak için gerekli araçları sağlıyor.
Uniqa, sigorta operasyonlarını daha çevik ve ölçeklenebilir hale getiriyor. Özelleştirilmiş kontrol panelleri ve mobil uygulamalar aracılığıyla müşterilere her yerden hizmet sunulabiliyor ve IoT cihazlarından veri toplanabiliyor. Bu veriler, daha doğru kararlar almak için yol haritasını oluşturuyor.
Dijital dönüşüm, bir işletmenin tüm alanlarına müşteri odaklı ve dijital öncelikli bir yaklaşım getirerek, iş modellerinden müşteri deneyimlerine, süreçlere ve operasyonlara kadar geniş bir yelpazede etkileşimde bulunuyor.
Veri odaklı bir yapı oluşturmayı, akıllı iş akışlarını desteklemeyi, daha hızlı ve daha akıllı kararlar almayı ve pazarın dinamiklerine gerçek zamanlı yanıt vermeyi amaçlayan şirketler dijitalleşen süreçleriyle beraber verimliliklerini arttırıyor, başka bir deyişle dijital dönüşüm, sigorta şirketlerini geleceğe hazırlıyor.