Uniqa: Size Özel Dijital Çözümler
Uniqa, uzun yıllara dayanan tecrübesi ve alanında uzman kadrosu ile sektörün önde gelen şirketleri için dijital dönüşüm projeleri geliştiren bir teknoloji firmasıdır. Başta sigortacılık olmak üzere bir çok alanda anahtar teslim çözümler sunar.
Yazılım geliştirdiği işletmelerin dijitalleşme süreçlerini kolaylaştırmak ile kalmayıp, rekabet avantajlarını arttırmak için kapsamlı destek ve danışmanlık hizmeti verir.
İhtiyaçlarınıza yönelik yapay zeka destekli iş uygulamaları geliştirirken, firma dinamiklerinizi önemser adete firmanıza özel terzi işi teknolojik çözümler üretir.
Uniqa benzersiz yaklaşımı ile; iş süreçlerinizi otomatize ederek karar süreçlerini hızlandırmayı, hata oranlarını azaltırken zaman ve mali kayıpların önüne geçmeyi, iletişim kanallarını daha güçlü kullanmayı ve şirket verimliliğinizi gözle görülür şekilde arttırmayı vaat eder.
İş süreçlerinizi optimize ederek kurumsal düzeyde rekabet avantajı sağlar.
Etkin şekilde tasarlanan iş süreçleri ile zaman kayıplarını en aza indirir ve kaynaklarınızı etkili şekilde kullanmanızı sağlar.
Uniqa ile tekrarlayan görevleri otomatikleşir, manuel hataları minimize edilir, süreçlerinizi daha hızlı hale gelir.
Uniqa, rekabet koşullarında ortaya çıkan değişikliklere daha hızlı yanıt almanızı sağlar, iş süreçlerinin izlenmesi ve analiz edilmesi yoluyla potansiyel riskleri belirleme ve azaltma konusunda şirketlere yol gösterir.
Ekiplerin iletişim ve işbirliğini güçlendirir, daha iyi bir şekilde koordinasyon sağlamasına ve bilgi paylaşmasına yardımcı olur.
Uniqa şirketlerin ihtiyaçlarını analiz eder ve onlara özel iş süreçleri geliştirir.
Uniqa tarafından geliştirilen bazı örnek süreçler:
Teklif Hazırlık
Tekliflerin talep, hesaplama, risk değerlendirme, onay ve revizyon süreçlerini içerir.
Sözleşme Onay
Sözleşmelerin oluşturulması, ortak platformda düzenlenmesi, takibi ve onayı ile ilgili tüm adımları içerir.
Müşteri İletişimi
Call center IVR uygulaması ile entegrasyon ile otomatik kayıt oluşturulur ve diğer süreçler tetiklenir.
Satın Alma
Alınan tüm teklifler tek bir yerde toplanarak, satın alma süreci otomatik kurallara göre yönetilir.
Şikayet Yönetimi
Şikayetler ortak havuzda toplanır, sistem tarafından yönlendirme ve değerlendirme yapılır. Anket iletilir.
Talep Yönetimi
Hizmet veren kanallar üzerinden mail ile vaka oluşturulup gelen talebe göre süreç başlatılıp yönetmeyi sağlar.
Acente Yönetimi
Acente/Brokerlerin açılış, kapanış, evrak toplama, ziyaret, raporlama ve onay süreçlerinin yönetilmesi sağlanır.
İdari İşler & IK
İdari İşler departmanına yapılan taleplerin sistem üzerinden başlatılması ve hizmetin sonlandırılmasının takibi.
Marka & İletişim
Talep edilen işlerin onay sürecinden geçirilerek sistem üzerinden takip edilip raporlanması sağlanır.
Tebligat & Resmi Yazışma
Şirkete gelen resmi evrakların tek kanalda toplanıp ilgili birimlere iletilerek sonuçlandırılması takip edilir.
Öneri Sistemi
Çalışanların önerilerini sistem üzerinden ilettikleri, oylama ve değerlendirmelerin yine sistem üzerinden yapılabildiği yapı.
Ödeme & Tahsilat
Ödeme işlemlerinin kurallar çerçevesinde tanımlanması ve tahsilat taleplerinin sistem tarafından takibi.
Risk Yönetimi
Olası risklerin belirlenen parametrelere göre otomatik olarak hesaplanması ve ilgili teklif vb süreçlerin başlatılması.
İmza & Onay
Digital imza ile onayların müşteriye iletilmesi, müşteriden gelen evrakların sisteme aktarılması sürecini takip eder.
Kalite Yönetimi
Kalite prosedürlerine uygun iş adımlarının sistem üzerinde takip edilip, denetimlerin yapılması için platform.